24/4 - crosstävling i Hedesunda

Tjenis!

Idag var jag och kika på crosstävling i Hedesunda. Vi hade tur med vädret men det var lite kallt i luften! Inte var det många som körde heller tyckte jag men i morgon på motionstävlingen kommer det nog bli fler. Jag kanske ska sitta flaggvakt så får verkligen hoppas på solsken! annars fryser jag häcken av mig...
Men i alla fall: allt gick inte galant, först gick startgrinden sönder. Den vart helt vind för att det var bara halva som gick ner när dom släppte ner den! Så de fick köra en flaggstart.. Och under det heatet så var det en kille som krashade riktigt illa och fick åka iväg med ambulansen, så de vart tvungen att avbryta heatet och invänta en ny ambulans..
Men efter det flöt det på bra :)

Nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar upp i morgon....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0